На даній сторінці знаходяться запитання які задавали нам користувачі та відповіді на них. Тут, у формі “Напишіть відгук” Ви можете вільно задати своє запитання і отримати на нього вичерпну відповідь. Ваше повідомлення і наша відповідь буде  видима усім іншим відвідувачам  сайту! Якщо ж Ви хочете отримати приватний запит – то подзвоніть нам або скористайтеся контактною формою.

66 thoughts on “Часті запитання

  1. У вас на сайте есть протокол для работы с вашими вычислителями (корректорами) через модбас но он поддерживается только с определенной версии внутреннего ПО. А возможно ли получить протокол передачи данных с более ранних моделей?

    1. Протокол передачі для ранніх моделей ми як правило не даємо.
      По перше – в цьому немає сенсу, оскільки ранні версії приладів рано чи пізно повинні бути модернізовані відповідно до наказів НАТ Нафтогаз,
      відповідно там з’явиться і ModBus-подібний протокол.
      По друге – було достатньо велике різноманіття версій і варіантів протоколів для різних моделей приладів, і досить складно всіх їх підтримувати з одного мастера.
      Тому простіше, і в кінці-кінців дешевше, модернізувати Ваш прилад до останньої версії.

  2. Сняты архивы чип16 с универсала-02 2013г выпуска №10145 все гуд. При подключении к программе чекер 8 ответ
    “Не определен тип прибора” как добыть архивы .

  3. В Універсалі 02 при розпичатчі в аварійному доступі друкує відключення від живлення код 200,220. Електроживлення небуло годину 25.11.2016 на всій котельні, а відключення друкує з 25.11.2016 – 28.11.2016. Немає даних по використанню обєму газу за ці дні

    1. Доброго дня. Це відмова внутрішнього годинника реального часу. Прилад треба не дуже простий ремонт.

  4. Доброе утро, помогите пожалуйста мы не можем определиться с нашей проблемой, у нас на универсале показывает завышенные показания давления “160.00 кПа тиск абсолют. К1” это вышел из строя датчик или все же универсал( датчик у нас аплисенс). Если эту проблему можно решить самостоятельно подскажите пожалуйста как.

  5. После поверки и ремонта у вас – не сопрягается с принтером Epson LX 300+ ,соединенный последовательно через преобразователь RS485.Схема подключена параллельно с модемом.Модем в данное время отключен.Все варианты настроек по пунктам 84,85,86-опробованы.Светодиоды на преобразователе-прием/зеленый/-горит,не мигая,красный/принтер/-то же горит не мигая в то время,как появляется сообщение о распечатке”Друк”
    До ремонта эта цепочка работала без проблем.Ремонт заключался в замене АКБ и разъема 220в.Два дня назад получили.

    1. PS.при уставках на Универсале -RS 485,19200 – перед печатью выдает сообщение- 19200, RS232Принт.Но в Универсале запрограммировано RS 485.

      1. Проблема скоріше за все вирішується протягом 3х хвилин по телефону, наберіть нас.
        (Налаштування принтера виконується через меню інтерфейс по коду 65->98, а не тими кодами яки ви зазначили)

  6. Доброї ночі!
    Підскажіть будь-ласка після заміни батареї на універсалі-МТ при ввімкненні вибиває напис «Помилка в вузлах RTC»(але на коректорі кількість кубів газу оновлюється ). Після зчитування інформації на ПК не оновлюється дата зчитування інформації відповідно не можу зробити роздруківку чи може ця проблема бути пов’язана з «Помилка в вузлах RTC» ???

    1. Ви не повідомили заводський номер обчислювача.
      Скоріше за все що він вже досить давній. “Помилка в вузлах RTC” як правило означає розряд внутрішньої батарейки на годиннику (не та що ви замінили), строк служби якої 5-8 років, в залежності від умов використання.
      Краще звичайно прислати до нас на діагностику .

  7. Доброї ночі!
    Підскажіть будь-ласка після заміни батареї на універсалі-02 при ввімкненні вибиває напис «Помилка в вузлах RTC»(але на коректорі кількість кубів газу оновлюється ). Після зчитування інформації на ПК не оновлюється дата зчитування інформації відповідно не можу зробити роздруківку чи може ця проблема бути пов’язана з «Помилка в вузлах RTC» ???

  8. Добрый день! В документации на вычислитель Универсал-01 не указаны схемы подключения штатной роботы датчиков и Вашего внешнего аккумуляторного блока. На сайте нет паспорта на вычислитель, поэтому вопросы: нужно дополнительно заказывать разъемы для подключения кабелей до датчиков, ПК и Вашего внешнего БП с аккумулятором? Разъем в комплекте Вашего внешнего БП с аккумулятором для подключения 220 В или кабеля питания вычислителя? Для применения вычислителя прошу сообщить сообщить схему штатной работы с доп. АК блоком с указанием, какие разъемы поставляются в комплекте и какие необходимо искать дополнительно. Или их можно указывать дополнительно при заказе вычислителя?

    1. В документации, а именно, в руководстве по эксплуатации ГРЕМ.020000.001-01 КЕ в приложении А называется “Схема зовнішніх з’єднань обчислювача”.
      Что касается аккумуляторного блока АБ-12, то в схеме подключения нет необходимости. Так как, для подключения АБ-12 и вычислителя
      УНИВЕРСАЛ-01 имеются соответствующие разъемы, которые подключить по другому невозможно.
      Вычислитель УНИВЕРСАЛ-01 комплектуется, при продаже, комплектом разъемов:
      – сетевым разъемом 220 В;
      – интерфейсным разъемом;
      – разъемом для подключения преобразователей измерительных.
      Сетевой разъем для подключения 220 В АБ-12, в принципе не нужен. Так как, этот разъем есть в комплекте с вычислителем. Сеть подается
      только на АБ-12, а вычислитель получает питание по кабелю с надписью «БЖ».
      Ничего дополнительно заказывать не нужно.

  9. Добрый день
    подскажите пожалуйста через какую менюшку открыть файл с расширением *.fbk
    Заранее спасибо

    1. Доброго дня.
      Це файл-резервна копія БД.
      Через меню Сервіс-Установки- Вкладка “Сервіс Бази Даних” – Друга іконка “Поновлення БД з резервної копії”
      (Ваша поточна БД на ПК буде знищена!)

      1. Спасибо,
        но программа запрашивает пароль. Если он стандартный, то какой. И как его узнать

        1. Пароль стандартний по замовчування для БД Firebird SYSDBA/masterkey (якщо ви його звісно не змінювали)
          Або краще просто зніміть галку “Діалог підключення”

          1. Сообщите пожалуйста этот стандартный пароль

        2. То ж я Вам відписав:
          “Просто зніміть галку “Діалог підключення”
          Але якщо хочете вводити його постійно: Login: SYSDBA Password: masterkey

  10. Добрый день, у меня проблема с ПО не могу запустить чекер, программа начинает загружаться и вылетает без каких либо ошибок, все делал по инструкции, ПО последнее с сайта, операционная система ХР.

  11. Вітаю.
    При налаштуванні з кодом 97 виникає помилка “Відсутній CTS” та “Модем: немає відповді”

  12. Подскажите, к чему привязан ЭЦП Универсала, к прошивке!???
    И после поверки он меняется или нет?

    1. У довідці ПЗ “Checker8 ” Детально описано механізм формування ЕЦП (Хоч мало хто на це звертає увагу) .
      Якщо при повірці Обчислювач обнулять, то – зміниться.

  13. Добрый день,
    подскажите, пожалуйста, в отчете за контрактный месяц показания в графе “Объем в зоне Qmin при с.у.” и в графе “Добавленный объем в Qmin при с.у.” включены в сумму по графе “Объем газа при с.у.” или их надо добавлять при закрытии объемов газовиками.
    Спасибо за помощь

    1. В графі “Объем газа при с.у.” відображається вже сумарний об’єм газу (із усіма добавками і корекціям), тобто нічого вже додавати не потрібно.
      Інші показники для: інформації, аналізу роботи режимів обладнання споживача, розборок нештатних ситуаціях і т.п.

      1. Здравствуйте,
        Спасибо за ответ. Расскажите, пожалуйста, методику каким образом происходит добавление и коррекция, так как в явном виде это ни в отчете ни в инструкции не указано. И поэтому газовики берут разницу по графе “Объем газа при с.у.” и считают, что к ней еще необходимо прибавлять показания в графе “Объем в зоне Qmin при с.у.”

        1. Дана інформація не секретна. Про це наприклад написано в керівництві з експлуатації на УНІВЕРСАЛ-02. Відкрийте сторінку 29, там навіть підкреслено.
          Інструкція з експплуатації є також на тут на сайті (в розділі “Завантажити->Документація”): http://grempis.com.ua/data/doc/u02_manual.pdf

  14. Подскажите пожалуйста, согласно вашей инструкции (http://grempis.com.ua/data/doc/GSM_modem_program.pdf) по настройке GSM модемов для работы с корректорами газа Универсал, необходимо настраивать таким образом только модем подключенный к корректору (удаленный) или оба и местный и удаленный? Местный модем который подключен к компьютеру оператора необходимо дополнительно настраивать?

    1. Як правило ці налаштування стосується лише модема розташованого біля УНІВЕРСАЛа.
      Модем, який біля комп’ютера налаштовується в програмі Checker8, там є поле “Рядок ініціалізації модему”, для більшості модемів там нічого не треба змінювати.

  15. спасибо огромное за помощь… еще вопрос по Универсал-М, при программировании 25 кодом он выдает ошибку, дата на неделю отстает… корректор так-же прошел поверку, 2011 года выпуска, новый совершенно!

    1. Уточніть заводський номер даного приладу, це дозволить з’ясувати його історію, що і коли із ним робилося.

        1. Глянули ваш прилад. Так, йому вже 5 років. У аналогічний приладах тої серії були проблеми із внутрішньою літієвою батареєю годинника (збій/розряд якої і призводить до помилки по 25 коду). Також там стара версія ПЗ.
          Якщо помилка не зникне – рекомендуємо відправити його нам на оновлення ПЗ та заміну батареї годинника.

  16. лежал корректор 02, решили его задействовать…поменяли акб, поверку прошел, настроили, беда… системное время отстает на 2 года, при программировании запрашивает “clock password” … все стандартные коды не подходят, помогите!

    1. Доброго дня. В старих версіях УНІВЕРСАЛів код на зміну астрономічного часу в режимі програмування: 25555552
      В нових версіях він прив’язаний до основного (по замовчуванню всі двійки).
      Після зміни часу ми РЕКОМЕНДУЄМО повстю обнулити архіви щоб уникнути плутанини в архівах.

  17. День добрый. Столкнулся со следующей проблемой. Пытаюсь настроить работу с счетчиком через программу Checker 8 при помощи старенького телефонного модема US Robotics 56k. После введения всех настроек не получается ввести тип прибора, в инструкции на этот счет сказано что прибор сам установится после успешного запуска. Но после успешной инициализации, набора номера, появляется строка контроль ошибок: нет данных. И соответственно тип счетчика не указывается.

    1. Доброго дня.
      Поле “тип приладу” (наприклад “01”, “02”, “M”…) заповнюється автоматично, після першого ж успішного з’єднання з обчислювачем, і зчитування програмованих параметрів.
      Не має значення чи це пряме з’єднання чи модемне.

  18. Доброго дня, підскажіть як налаштувати модем huawei e1550 для опитування універсалів через програму чекер 8.
    Дякую.

      1. На заводських параметрах з першого разу зв’язався з віддаленим модемом, за окремим запитом зчитав програмовані та поточні параметри, при спробі зчитати базу приладу все йшло нормально до архіву аварійних об’ємів, до кінця цей архів не вичитався ( на 96 % все починалося з нуля). По закінченні опитування і при спробі покласти слухавку модем-E1550 просто “випадав” ( зникав з системи а потім з’являвся знову). Працював з під Windows10.
        Подивіться може в мене щось не те в настройках модема
        at&v
        &C: 2; &D: 2; &E: 0; &F: 0; &S: 0; &W: 0; E: 1; L: 0; M: 0; Q: 0; V: 1;
        X: 0; Z: 0; \Q: 3; \S: 0; \V: 0; S0: 1; S2: 43; S3: 13; S4: 10; S5: 8;
        S6: 2; S7: 50; S8: 2; S9: 6; S10: 14; S11: 95; S30: 0; S103: 1; S104: 1;
        +FCLASS: 0; +ICF: 3,3; +IFC: 2,2; +IPR: 115200; +DR: 0; +DS: 0,0,2048,6;
        +WS46: 12; +CBST: 0,0,1;
        +CRLP: (61,61,48,6,0),(61,61,48,6,1),(240,240,52,6,2);
        +CV120: 1,1,1,0,0,0; +CHSN: 0,0,0,0; +CSSN: 0,0; +CREG: 0; +CGREG: 0;
        +CFUN:; +CSCS: “IRA”; +CSTA: 129; +CR: 0; +CRC: 0; +CMEE: 2; +CGDCONT: (1,”IP”,”3g.utel.ua”,”0.0.0.0″,0,0),(2,”IP”,”hyper.net”,”0.0.0.0″,0,0),(3,”IP”,”active”,”0.0.0.0″,0,0)
        ; +CGDSCONT: ; +CGTFT: ; +CGEQREQ: (1,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(2,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(3,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(4,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(5,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(6,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(7,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(8,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(9,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(10,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(11,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(12,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(13,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(14,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(15,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0),(16,2,0,0,0,0,2,0,”0E0″,”0E0″,3,0,0)
        ; +CGEQMIN: ; +CGQREQ: ; +CGQMIN: ; ; +CGEREP: 0,0; +CGCLASS: “B”;
        +CGSMS: 3; +CSMS: 0; +CMGF: 0; +CSAS: 0; +CRES: 0;
        +CSCA: “+380672021111″,145; +CSMP: ,,0,0; +CSDH: 0; +CSCB: 0,””,””;
        +FDD: 0; +FAR: 0; +FCL: 0; +FIT: 0,0; +ES: ,,; +ESA: 0,,,,0,0,255,;
        +CMOD: 0; +CVHU: 1; ; +CPIN: ▒▒▒▒▒▒▒▒,▒▒▒▒▒▒▒▒; +CMEC: 0,0,0; +CKPD: 1,1;
        +CGATT: 1; +CGACT: 0; +CPBS: “SM”; +CPMS: “SM”,”SM”,”SM”;
        +CNMI: 0,0,0,0,0; +CMMS: 2; +FTS: 0; +FRS: 0; +FTH: 3; +FRH: 3; +FTM: 96;
        +FRM: 96; +CCUG: 0,0,0; +COPS: 0,0,””; +CUSD: 0; +CAOC: 1; +CCWA: 0;
        +CCLK: “”; +CLVL: 2; +CMUT: 1; +CPOL: 0,2,””,0,0,0; +CPLS: 0; +CTZR: 0;
        +CTZU: 0; +CLIP: 0; +COLP: 0; +CDIP: 0; +CLIR: 0; ^PORTSEL: 0;
        ^CPIN: ▒▒▒▒▒▒▒▒,▒▒▒▒▒▒▒▒; ^ATRECORD: 0; ^FREQLOCK: 12937252,4294967295;
        ^CVOICE: 0; ^DDSETEX: 0; ^CMSR: 0

        1. Також для USB модему спробуйте поставити галки “GSM телефон” “Розрив командою” на формі “Робота з модемом”.
          Подзвоніть на фірму. Спробуємо спочатку зчитати віддалений модем, можливо ще в ньому проблема.

          1. З віддаленим модемом все добре, в мене не один прилад а два десятки, майже всі Imod-ами, пробував на багатьох.

  19. Бажаю здоровья! Скажіть, яке товшіна кабеля (проводу) від коректора універсал-02 до датчика тиску, температурі, лічильника (хочемо здійснити заміну)??????

    1. Згідно керівництва з експлуатації стор.8 (у Вас воно має бути), рекомендований поперчний переріз мідного кабеля має бути 0,35 мм^2.
      При цьому опір лінії зв’язку струмової петлі кожного з перетворювачів не повинен перевищувати 200 Ом.

  20. Добрый день!
    После проверки протокола, были установлены следующие аварийные ситуации:
    190 Выход P, t из допустимого диапазона
    191 Вход P, t в допустимый диапазон
    за 4 дня произошло 42 таких ситуации, далее аварийные ситуации исчезли, всё работает.
    В чём может быть причина аварийных ситуаций?

    1. Так як номер приладу ви не вказали, то скоріше за все Ваш прилад працює ще по ГОСТу 30319.2 який було прийнято (Держстандартом) із помилкою – значно завужений діапазон контролю тиску і температури.
      Повідомлення “Выход P, t из допустимого диапазона” – не є аварією в прямому значенні, це просто інформація про вихід параметру якраз за цей діапазон (було декілька днів холодно).
      При черговій повірці – надішліть його нам – буде оновлено ПЗ обчислювача до останніх ГОСТів.

  21. Здравствуйте. Скажите пожалуйста сколько времени длится поверка корректора?

    1. Власне процедура повірки приладу займає не багато часу. АЛЕ:
      Як правило, старі прилади вимагають модернізації апаратної частини – це займає день/два часу (який у вас номер приладу?).
      Окрім того ми не можемо випустити новий/не перевірений прилад без тестового прогону, перевірки ємності внутрішнього акумулятора, тощо – це займає приблизно добу часу.
      Тому прилад у нас може знаходитися від 1 до 3х днів.

      Якщо Ви не можете переривати облік – ми можемо Вам вислати заміну – аналогічний прилад, на час повірки вашого.
      Також можливо трохи пришвидшити ремонт/повірку (платна послуга) – ваш прилад буде взятий до роботи першу чергу.

  22. доброго дня. ситуація наступна: до компютера підключено 4 універсали.
    в локальній мережі є компютер, який в режимі клієнта підключається і зчитує дані з одного універсала.
    чи можна на програмному рівні заборонити йому зчитувати дані з інших універсалів?

  23. во время подключения к Универсал-М ноутбука выбило “Помилка DS32!”, и теперь бывают сбои, но после отключения АКБ проходит… можно это решить не снимая его на диагностику?

    1. Якщо прилад працює вже 4-5 років то можливо вже потрібно замінити батарею яка живить годинник реального часу (про що і сигналізує ваша помилка). Звичайно найкраще це зробити у нас, бо лише ми можемо провести повну діагностику приладу. Якщо помилка повторюється то це тільки ремонт.

  24. Добрий день!

    Маємо Універсал-02, який раніше (4 роки назад) був задіяний для комерційного обліку газу. Наразі прилад не використовується.
    Хочемо його задіяти для технічного обліку, але він під паролем, який вже забутий.

    Підкажіть, будь ласка, як ‘скинути’ паролі в тестові.

    Сергій Ємельяненко
    067 9397142

    1. Зберіть повірочну схему (Додаток В керівництва з експлуатації), і Ви зможете зайти в режим програмування без паролю. Потім змініть пароль на ваш (код 20).

  25. Универсал 02 ошибка “error dQi ” Подскажите что означает в инструкции не нашол?!

    1. Це помилка параметрів при розрахунку об’єму. Якщо вона трапилась оди раз, нічого страшного – можливо це збій внаслідок зовнішніх завад.
      Якщо ж це повідомлення постійно – спробуйте вимкнути живлення обчислювача. Якщо помилка не пропаде – можливо це апаратна проблема, тоді прилад треба на діагностику.

  26. Добрый день! При подключении ноутбука к универсалу-м через адаптер не определяется корректор, что можете посоветовать.

    1. Що це за адаптер? Що на ньому написано?
      Перевірте чи ви правильно вибрали швидкість обміну- фіксовано 9600 для останніх версій УНІВЕРСАЛ-М(МТ)
      Перевірте чи ви вірно вибрали у програмі номер обчислювача – код 19 на клавіатурі.

    2. Також перевірте чи вибрали саме той що треба “СОМ-порт” (Мой компьютер->Совйства->Диспетчер устройств-> Порты (COM и LPT). USB-serial адаптер можеь змінити номер порту, якщо переключити його у інший USB роз’єм.

  27. Здравствуйте! Нужен совет специалиста. На предприятии установлен “Универсал-02”. Во время грозы выбило автомат питания вычислителя. После включения выходит на экран сообщение “Р1- відк t1-КЗ”. На подключение CHECKER8 не отзывается (ошибка сигнатуры пакета). Отключение искробарьера ситуацию не меняет. Вероятно, что-то пошло не так…. Это поломка прибора?
    Буду благодарен за ответ.

    1. Доброго дня.
      1. Повідомлення “Р1- відк t1-КЗ” означає що прилад “не бачить” підключених датчиків температури та тиску першого каналу. Перевірте чи видають сигнал (чи не згоріли) датчики. Підключіть роз’єм без іскробар’єру. Якщо датчики і сама лінія ціла, то можливо підгоріли канали АЦП – Це ремонт.
      Власне іскробар’єр не захищає від блискавки – для цього у нас є ББЗ (Блок блискавкозахисту). Але і він не врятує від прямого попадання 🙂
      2. “ошибка сигнатуры пакета” означає “сміття” на лінії даних. Можливо підгорів інтерфейс. Спробуйте зчитати дані напряму до ПК коротким кабелем, або по іншому інтерфейсу (в Універсалі є 2 інтерфейса: RS232 та RS485), якщо є така можливість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.