На даній сторінці знаходяться запитання які задавали нам користувачі та відповіді на них. Тут, у формі “Напишіть відгук” Ви можете вільно задати своє запитання і отримати на нього вичерпну відповідь. Ваше повідомлення і наша відповідь буде  видима усім іншим відвідувачам  сайту! Якщо ж Ви хочете отримати приватний запит – то подзвоніть нам або скористайтеся контактною формою.

74 thoughts on “Часті запитання

  1. Добрый день!
    Нужно к Универсалу подключить на передачу данных два модема GPRS, существует такой корректор Универсал, и какая его маркировка (01,02, 03…)?

  2. Доброго дня. Універсал 02, при роботі з модемом: “набір номеру 067……. , несну не виявлено”. Нема зв’язку ні по одному номеру, в чому причина?

    1. Повідомлення “Несну невиявлено” означає що Вам GSM Оператор щось повідомляє. Наприклад:
      – Недостатньо коштів на вашому рахунку
      – Абонент не в мережі
      – Лінія зайнята
      тощо.
      Спробуйте вставити картку з звичайний мобільгний телефон і набрати модем.

    1. Схеми готових болків ми як правило не даємо. Зателефонуйте на офіс, ми спробуємо вирішити Ваше питання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.