На даній сторінці знаходяться запитання які задавали нам користувачі та відповіді на них. Тут, у формі “Напишіть відгук” Ви можете вільно задати своє запитання і отримати на нього вичерпну відповідь. Ваше повідомлення і наша відповідь буде  видима усім іншим відвідувачам  сайту! Якщо ж Ви хочете отримати приватний запит – то подзвоніть нам або скористайтеся контактною формою.

138 thoughts on “Часті запитання

  1. Доброго дня!
    Що означає повідомлення в архіві ситуацій універсал:
    “190. Вхід в зону: Kz поза методичними межами”

    1. Доброго дня.
      Це інформаційне повідомлення. Воно не впливає на облік а лише вказує, що якійсь з параметрів вузла обліку (тиск, температура або параметри газу) трохи вийшов за межі очікуваного значення. Як правило ця ситуація виникає коли вузол працює не в штатному розрахунковому режимі, або постачальних газу вказав невірні параметри газової суміші.

  2. Доброго дня. Підскажіть будь-ласка як для другого користувача надати доступ до існуючого вже приладу але без адмін.прав?

Залишити відповідь до Сергей Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.