Програмне забезпечення Checker8 у своєму коді використовує багато компонентів сторонніх виробників. Один з яких перестає працювати в 2013 році. Ще в 2012 році ми перейшли на інший компонент який не має такої вади.

Тим не менш, ті користувачі, які перед 2013 використовували Checker8 пізніх версій наштовхнулися на неможливість запуску ПЗ в 2013 і пізніших роках. Щоб виправити дану ситуацію застосовуйте утиліту “ c8fix.exe “:

 

Інструкція по роботі з утилітою

 

Перед запуском утиліти “c8fix.exe”:

  • Встановити ПРАВИЛЬНИЙ системний час
  • Під’єднати ключ HASP, пам’ятаючи що мережевий має превагу над локальним ключем.
  • Запускати утиліту під тим користувачем (користувачами), під яким і здійснюється звичайна робота Checker8.

 

Після успішного запуску програма напише “All done”, якщо ж не напише, або взагалі не запуститься – значить або не знайдено потрібного ключа, або системна дата невірна!

Після запуску утиліти “c8fix.exe”:

  • Штатно видалити (через системний аплет) стару програму Checker 8
  • Знову встановити ОСТАННЮ АКТУАЛЬНУ версію Checker 8
  • Запустити Checker8

 

Якщо виникнуть проблеми:
1. завантажте програму для віддаленої допомоги
http://www.teamviewer.com/download/TeamViewerQS_ru-ckq.exe
2. Відправте на e-mail notify@checker8.com.ua свій контактний телефон
3. Ваш комп’ютер має бути підключений до інтернет, щоб провести сеанс віддаленої допомоги